سخن شهیدی که رهبر انقلاب آن را یادآوری کردند
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : چهار شنبه 10 بهمن 1397
نویسنده : باصر


 رهبر معظم انقلاب روز گذشته در سخنانشان در جمع دست اندرکاران راهیان نور فرمودند: این مطلبی که ایشان نقل کردند از من، حرف من نیست؛ حرف یک رزمنده‌ی همدانی است که اگر چنانچه از سیم خاردار میخواهی رد بشوی، اوّل باید از سیم خاردار نفْست عبور کنی.

اشاره معظم له به شهید علی چیت سازیان بود که به تازگی خاطرات یکی از همرزمان این شهید با نام علی خوش لفظ در قالب کتاب «وقتی مهتاب گم شد» به دست ایشان رسیده و تقریظی را بر آن نوشته اند. همچنین در همین ایام، خاطرات همسر این شهید به قلم بهناز ضرابی زاده در کتابی با عنوان «گلستان یازدهم» نیز به چاپ رسیده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

مدتی است به همت نویسندگان توانمند همدانی، خاطرات رزمندگان و شهدای این استان در قالب کتاب هایی خواندنی و جذاب به بازار کتاب عرضه شده. سال گذشته نیز کتاب «دختر شینا» با استقبال قابل توجهی روبرو شد و به شمارگان چند صد هزار نسخه ای رسید. این کتاب نیز خاطرات همسر یکی از شهدای معروف استان همدان بود.
روز گذشته نیز پاسداشتی برای دو نفر از نویسندگان مطرح همدان در حوزه ادبیات پایداری یعنی حمید حسام و بهناز ضرابی زاده در حوزه هنری برگزار شد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ایران , اجتماعی , ,
برچسب‌ها: شهید , کتاب , رهبر , امام , خامنه ای , فکرنو , فکر9 ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان