عکس باربد بابایی و غزل حشمت + بیوگرافی
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : دو شنبه 17 اسفند 1394
نویسنده : باصر

 

عکس باربد بابایی و غزل حشمت

عکس باربد بابایی و غزل حشمت

عکس جدید باربد بابایی و همسرش

عکس جدید باربد بابایی و همسرش

عکس زن باربد بابایی

عکس زن باربد بابایی

جدیدترین عکس باربد بابایی

جدیدترین عکس باربد بابایی

عکس های باربد بابایی

عکس های باربد بابایی

بیوگرافی باربد بابایی

بیوگرافی باربد بابایی

عکس باربد بابایی مجری شب کوک

عکس باربد بابایی مجری شب کوک

تصاویر باربد بابایی

تصاویر باربد بابایی

باربد بابایی (9)

باربد بابایی (10)

بیوگرافی :

باربد بابایی متولد ۱۳۵۷ است ، لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارد . مجری شبکه‌های ماهواره‌ای  «ایران موزیک» و «مهاجر» با تهیه‌کنندگی و مجری‌گری برنامه «شب کوک» در شبکه نسیم سیما این شب‌ها برنامه اجرا می‌کند!
مدت‌هاست که منتقدان و رسانه‌های دلسوز در حوزه صداوسیما انتقادات جدی را نسبت به حضور برخی افراد و برنامه‌های مشکل‌دار وارد کرده‌اند که همچنان با سکوت مسئولان صداوسیما همراه بوده است.

تازه‌ترین این انتقادات مربوط به حضور باربد بابایی است که تا همین چند وقت پیش در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای به اجرای برنامه پرداخته و در کمال تعجب موفق شده است مجوز تهیه‌کنندگی و اجرای یک برنامه در زمینه موسیقی با عنوان «شب کوک» را از مسئولان شبکه تازه تأسیس «نسیم» اخذ نماید.
از این دست اتفاقات در صداوسیما به کرات دیده شده است اما مسئولان و مدیران و برنامه‌سازان تلویزیون با میدان دادن به افرادی نظیر باربد بابایی با سابقه مشخصی در شبکه‌های ماهواره‌ای که در حوزه تعمیم و تعالی فرهنگ زندگی غربی و لیبرالی فعالیت دارند، آن هم با بهانه جذب مخاطب، به صراحت نشان داده‌اند که هیچ خط قرمزی برایشان معنا و مفهوم ندارد…

غزل حشمت متولد ۱۳۶۳ و دانشجوی مدیریت گمرك است . قبل از اینكه فعالیتش را در این شبكه آغاز كند در یك شركت بازرگانی كاری مرتبط با رشته اش انجام می داده ، اما این روزها با وجود كارهای زیاد وقتی برای ادامه شغل قبلی اش باقی نمانده هرچند كه دوست ندارد به بازیگری به عنوان یك حرفه نگاه كند و می گوید: «بازیگری رو حرفه نمی دونم چون یه عشقه ، اگه بخوام به عنوان منبع درآمد ثابت بهش نگاه كنم باید خیلی كارها رو قبول كنم كه شاید دوستشون نداشته باشم پس ترجیح می دم بازیگری عشقم باشه و شغلم با رشته تحصیلم مرتبط باشه ».

قبل از اینكه از رابطه بازیگری و مترجمی بپرسم ، می خندد و می گوید: «می دونم رشته ام هیچ ربطی به بازیگری نداره » قبل از اینكه وارد این شبكه شود كار بازیگری تئاتر انجام می داده ، خودش می گوید: «هفت سال برای بازیگری زحمت كشیدم نمی خوام با انتخاب نادرست همه چیز خراب شود.»

این روزها اولین كار بلند تلویزیونی اش یعنی «روزهای به یادماندنی » از شبكه های داخلی در حال پخش است . او بازیگری را هم حرفه اش می داند و هم عشقش ، اما از سر تفریح در كنار غزل حشمت مجریگری می كند. می گوید: «من یك بازیگرم نه مجری ».

غزل حشمت با اینكه پنج سال قبل در یكی از كلیپ های محمد اصفهانی بازی كرد و بعدها سریال «عشق گمشده » را از او دیدیم اما شهرتش را مدیون اجرا و بازی در كلیپ هاست ، خودش هم این را می داند و می گوید: «این كلیپ ها برای من سكوی پرتاب بود».

باربد بابایی هم با چند پیشنهاد بازی در سریال و اجرا در برنامه های شبكه داخلی روبرو شده است . اما چیزی كه بیشتر از همه ذوق زده اش كرده پیشنهاد اجرای تئاتر در یكی از سالن های اصلی تئاتر شهر است .

غزل حشمت تجربه شركت در كلاس های بازیگری را ندارد و می گوید: «همه آموزش های اولیه بازیگری را از پدر و مادرم گرفتم .» پدرش «مسعود حشمت » نویسنده و بازیگر تئاتر است و مادرش «فریبا حسینی » بازیگر تئاتر. پس اگر به ژنتیك هم فكر كنیم به نتایج قابل تاملی می رسیم .

باربد بابایی اما بازیگری را در كلاس های تئاتر تجربه كرده ، با اساتید تئاتر اما دوست ندارد هنرش را با بازی در كلیپ ها نشان دهد.

می گوید: «در بازی كلیپ باید در عرض شش یا هفت دقیقه هنرت را نشان دهی » البته اینها بهانه است . آخر سر می گوید: «بازی در كلیپ سبك است ».

شاید «غزل حشمت » هم تحت تاثیر حرف های باربد بابایی قرار گرفته كه می گوید: «بیشتر دوست دارم كار اجرا را جدی بگیرم دیگر نمی خواهم كلیپ بازی كنم ».

در كلیپ هایی كه «غزل حشمت » بازی كرده نوعی سنت شكنی دیده می شود. دختری كه تصویرش جای تصویر خواننده پخش می شود و تمام مدت لب می زند خودش می گوید: «من از استفاده ابزاری از خانم ها جلوگیری كردم !

در كلیپ های قبلی همیشه از خانم ها در حاشیه استفاده می شد و به نظر من این نوعی سوءاستفاده بود» او بازی خودش در كلیپ ها را به هیچ وجه استفاده ابزاری نمی داند و می گوید: «من فقط نقش بازیگران زن را در كلیپ ها پررنگ تر كرده ام .»

هر دو در آرزوهایشان به ستاره ماندن بیشتر از ستاره شدن فكر می كنند. آنها دوست ندارند دوران محبوبیت شان به این زودی ها تمام شود. دوست دارند همچنان محبوب باشند و در یادها بمانند در این كشاكش به دعواها اصلا فكر نمی كنند، آنها فقط می خواهند ستاره بمانند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , هنرپیشه ایرانی , اخبار , ایران , ,
برچسب‌ها: باربد , باربدبابایی , شب کوک , عکس , دانلود , رایگان , غزل حشمت , بیوگرافی , زندگی نامه , عکس , هنرپیشه , مجری , صداوسیما ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان