نوید عبدالهی پا جای پای پدر گذاشت
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : سه شنبه 30 شهريور 1395
نویسنده : باصر
 

«خندوانه» شب گذشته میزبان نوید عبداللهی٬ فرزند مرحوم عبداللهی بود.
 
عبداللهی در ابتدا در خصوص فعالیت این روزهای خود گفت: در حال آماده کردن اولین  آلبوم خود هستم. تک آهنگ هایی نیز در این مدت داشته ام.
 
جوان درباره دلیل انتشار تک آهنگ ها سوال کرد که عبداللهی پاسخ داد: انتشار بیشتر تک آهنگ ها برای دریافت بازخورد شنوندگان است و اینکه چه سبک آهنگی  را دوست دارند.
 
وی درباره شروع فعالیت خود در عرصه موسیقی ادامه داد: موسیقی در خون من است؛ چهار سال است در این عرصه تمرین می کنم و دوسال است که به طور جدی کار خود را شروع کردم. اسم آلبوم من هنوز مشخص نشده اما خیلی دوست دارم «یاد پدر» باشد.
 
عبداللهی در خصوص اولین خاطره هنری خود اظهار داشت: اولین خاطره هنری من تماشای پدر موقع تمرین موسیقی بود. حسی به من می گفت موفق می شود؛ همینطور هم شد.
 
جوان درباره ویژگی خاص جنوبی‌ها سوال کرد. عبداللهی در این باره بیان کرد: جنوبی‌ها پر انرژی٬ خونگرم، مهمان نواز و شاد هستند. به شخصه به جنوبی بودنم افتخار می کنم.  
 
نوید عبداللهی درباره پدرش عنوان کرد: این باور را به دست آوردم هر فردی پله پله تلاش کند٬ موفق می شود. پدرم در 18 سالگی فعالیت خود را شروع کرد و فعالیتهای او در سال78 جدی شد. بعد از ده سال که از فوت پدر می گذرد، هنوز مردم به یاد پدر هستند.
 
عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: با پدرم مثل رفیق بودم. ارتباط صمیمی داشتیم و به همه توصیه میکنم به پدر و مادر خودتان احترام بگذارید؛ چراکه آنها بهترین همراه هستند.
 
در بخش پایانی برنامه٬ امیر کربلایی زاده استندآپ کمدی خود را پیرامون خاطراتش از مرحوم پدر اجرا کرد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , خواننده , ,
برچسب‌ها: دانلود , نوید , عبدالهی , عکس , فکرنو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان