مردان و زنان به قدری با هم تفاوت دارند که به نظر می‌‌رسد از دو سیاره جدا هستند. معیارهای زیبایی برای زنان و مردان کاملا متفاوت است.

زمانی که زنی حس می‌‌کند در اوج زیبایی است مردان تصور دیگری از او دارند! با این حال کمتر مردی در مورد این مسایل صحبت می‌کند. برخی از فن‌های زیبایی که زنان حس می‌کنند با به کار بردن آن زیباتر می‌شوند اما مردان نظر مخالف آن را دارند برایتان بازگو می‌کنیم.

برنزه کردن پوست:
سولاریوم، حمام آفتاب، استفاده از محصولات برنزه کننده، مصرف مکمل‌ها و مواد غذایی که سبب برنزه شدن رنگ پوست می‌شود و… خانم‌ها گمان می‌کنند برنزه شدن آنها را زیباتر می‌کند این در حالی است که برنزه کردن مصنوعی پوست به هیچ عنوان زیبا نیست و تنها کمی برنزه شدن زیر نور آفتاب می‌تواند رنگ پوست را زیباتر کند. مردان از رنگ پوست طبیعی زنان بیش از پوست برنزه شده خوش‌شان می‌آید.

ناخن مصنوعی
خانم‌ها از گذاشتن ناخن مصنوعی یا کاشت ناخن لذت می‌برند چون فکر می‌کنند این کار سبب زیباتر شدن بیشتر دستان آنها می‌شود. در صورتی که ناخن کاشته شده یا ناخن مصنوعی حالت و بلندی طبیعی داشته باشد می‌تواند دست‌ها را زیباتر نشان دهد اما زیاده‌روی در برجسته یا بلند کردن ناخن، هر فردی را به یاد دستان جادوگران می‌اندازد. این نوع کاشت ناخن را مردان دوست ندارند. در رابطه با رنگ لاک نیز هر چه رنگ کلاسیک و طبیعی‌تر باشد زیبا‌تر خواهد بود.

photo_2016-06-15_10-02-48
مدل موی پیچیده
مردان از مدل موهای پیچیده و شینیون خوش‌شان نمی‌آید. آنچه نظر مردان را به خود جلب می‌کند موی طبیعی صاف و سالم و براق یا موی موج دار طبیعی است. سعی کنید تا جای ممکن موها را ساده آرایش کنید و رنگ‌های طبیعی را برای آن انتخاب کنید.

آرایش افراطی
زنان سعی می‌کنند با آرایش صورت نظر مردان را جلب کنند این در حالی است که مردان از آرایش چشم غلیظ و پوستی که روی آن چند لایه کرم پودر زده شده و مژه‌های مصنوعی و … خوش‌شان نمی‌آید. آنچه نگاه آنها را جلب می‌کند یک صورت طبیعی است. کرم سبک بعلاوه آرایش چشم ساده و یک رژگونه زیبا در کنار برق لب می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد.

photo_2016-06-15_10-02-46

مترجم: سمیه مقصود علی