تانک تروریست در دستان اسرائیلی ها+عکس
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : دو شنبه 24 خرداد 1395
نویسنده : باصر

تانک جدید ارتش اسرائیل قادر است ماموریت های ترور را بدون آنکه مجری آن با خطر رویارویی مسلحانه مواجه شود، انجام دهد.

رژیم صهیونیستی یکی از حکومت‌های تروریست در منطقه بوده که افراد زیادی از جبهه مقاومت را به شهادت رسانده است.

ارتش اسرائیل به شهادت رساندن "عبدالعزیز الرنتیسی"، "عماد مغنیه"، "جهاد مغنیه"، "شیخ احمد یاسین"، "سیدعباس الموسوی" و ... که همگی از فرماندهان ارشد مقاومت هستند، نقش مهمی داشته است. رژیم صهیونیستی با پیاده کردن طرح ترور به دنبال تضعیف روحیه مقاومت بود که این راهبرد موفقیت‌آمیز نبوده است.


**تانک جدید وزارت جنگ اسرائیل

اخیرا وزارت جنگ اسرائیل در راستای پیشبرد طرح‌های تروریستی خود در منطقه غربی آسیا از تانک جدیدی رونمایی کرده که وزن کمی دارد و می‌تواند به راحتی هر عملیاتی را با موفقیت انجام دهد.


کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی یک تانک جدید بدون سرنشین کنترل از راه دور را طراحی کرده‌اند که با داشتن سلاح های خودکار قابلیت اجرای ماموریت های جنگی و به خصوص ترور افراد را دارد.

نشریه "دیلی میل" با انتشار این مطلب نوشت که این تانک جدید قادر است ماموریت های ترور را بدون آنکه مجری آن با خطر رویارویی مسلحانه مواجه شود، انجام دهد.

این تانک که مبتکران آن نام "Dogo" را برایش انتخاب کرده اند؛ در مقایسه با تانک های کلاسیک بسیار کوچک و می تواند در شرایط نامساعد جوی نیز فعالیت کرده و از ارتفاعات بالا برود و عملکرد آن بسیار بهتر از عملکرد انسان بوده و از دقت بالایی در هدفگیری برخوردار است.

تصویربرداری و رؤیت تمامی اشیاء اطراف با زاویه دید 360 درجه، از قابلیت های مهم این تانک است و می تواند تمامی آنچه را که در دور و اطراف خود مشاهده می کند، تصویربرداری کرده و به مرکز هدایت تانک ارسال نماید.



**مشخصات تانک "دوگو"

 همچنین تانک ترور "دوگو"  مجهز به اسلحه "Glock" است و این سلاح نیز یک اسلحه خودکار با کالیبر 9 میلی متر ساخته آمریکاست.  این تانک سبک وزن با سرعت حرکت بالا برای شکار افراد در حالت های مختلف است.




وزن اجمالی این تانک 12 کیلوگرم  و حاوی یک باطری قابل شارژ برای مدت 2 تا 5 ساعت است که بر حسب ماموریت محوله، مدت آن تعیین می شود.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در گزارشات خود اعلام کرد که این تانک تنها حامل سلاح گرم مورد استفاده در ترورها نیست؛ بلکه حاوی سلاح های غیر کشنده نیز هست که از جمله آن "اسپری فلفل" است که برای سرکوب شورش ها استفاده می شود و در صورت اصابت باعث نابینایی موقت در شخص می گردد.

 این تانک همچنین می تواند از فاصله 5 تا 10 متری خود را به هدف برساند؛ بدین معنا که "دوگو"  قابلیت استفاده در ماموریت های ترور، سرکوب تظاهرات و اعتراضات و دیگر وظایف امنیتی و نظامی را داراست.

طراحان این نوع تانک می گویند که "دوگو"  قادر است 5 هدف اطراف خود را ظرف 2 ثانیه مورد اصابت قرار دهد و به عبارت دیگر از توان بالایی برخوردار است و گذشته از این برای هدف قرار دادن اجسامی با طول زیاد و حجم زیاد طراحی شده  و کوچکی سایز این تانک مانعی برای انجام ماموریت های نظامی نیست.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی همچنین یک فیلم ویدیوئی در شبکه های اینترنت منتشر کرد که در آن گروهی از نظامیان این رژیم در حالیکه "تانک دوگو" را در اختیار دارند؛ برای اجرای ماموریت های یورش آماده می شوند.



**وزیر جنگ جدید اسرائیل به دنبال حمله جدید به جنوب لبنان یا نوار غزه است

به نظر می‌رسد وزیر جنگ جدید اسرائیل به دنبال حمله جدید به "جنوب لبنان" یا "نوار غزه" بوده که در این مسیر به دنبال تولید سلا‌ح‌های محتلفی است.

اقدامات اسرائیل که عمدتا به "غزه" محدود می‌شود برای در تنگنا قرار دادن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و جهاد اسلامی است که البته مقاومت هم برای مقابله با صهیونیست‌ها، برنامه‌های مدونی دارد.

برنامه‌های مقاومت اسلامی فلسطین در سال 2014 میلادی موجب پیروزی حماس و جهاد اسلامی بر ارتش اسرائیل شده و راهبرد ترور تاکنون تأثیر عمیقی بر ساز و کار مقاومت در فلسطین و لبنان نداشته است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , نظامی , اخبار , جهان , نظامی , ,
برچسب‌ها: عکس , تانک , سلاح , تجهیزات , تروریستی , فکرنو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان