آموزش کف بینی+عکس
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : یک شنبه 23 خرداد 1395
نویسنده : باصر

دست‌های انسان پر از رمز و رازند و از آنها در تمام طول روز برای اعمال مختلف استفاده می‌کنید.

اما آیا می‌دانستید حالت دست‌ها، کشیدگی و کوتاهی انگشتان و حتی خطوط کف دست بی‌تاثیر در سرنوشت شما نیست. می‌دانستید در کره یکی از رایج‌ترین جراحی‌های زیبایی، جراحی خطوط کف دست برای تغییر سرنوشت است؟

در این مقاله تنها به بررسی یکی از خطوط کف دست می‌پردازیم. اولین خط کف دست به خط قلب معروف و نزدیک‌ترین خط به انگشتان است. این خط می‌تواند مسائل بسیاری را از خصوصیات فردی فاش کند و کمک کند خود یا اطرافیانتان را بهتر بشناسید. نیازی نیست به یک کف‌بین مراجعه کنید تا آینده را به شما بگوید. به کف دستتان خوب نگاه کنید و برحسب آنچه می‌بینید یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید.

photo_2016-06-08_10-11-41
تیپ A:
اگر خط قلبتان به انگشت وسط و بلندترین انگشت ختم شده یعنی شما رهبر متولد شده‌اید. باهوش، مستقل و بسیار اجتماعی هستید. معمولا برای دیگران تصمیم می‌گیرید و به خطا نمی‌روید. به خوبی تربیت و بزرگ شده‌اید و از موهبت‌هایی که در اختیار دارید و کائنات به خوبی استفاده می‌کنید تا به خواسته خود برسید. از نظر احساسی فردی قوی نیستید و به همین دلیل در زندگی احساسی چندان موفق نخواهید بود. از نظر جنس مخالف شما فرد سردمزاجی هستید.

تیپ B:
اگر خط قلب بین انگشت وسط و اشاره ختم شده یعنی شما فردی خون گرم و جذاب هستید. می‌توانید اعتماد اطرافیان را به خود جلب کنید. از نظر شما تصمیم درست تصمیم جمعی است. برخی اوقات فرد محتاطی هستید اما در کل از ارتباط با اطرافیان به شرطی که اجباری نباشد لذت می‌برید. ترجیح می‌دهید پیرو باشید تا رهبر.

تیپ C:
اگر خط قلبتان به انگشت اشاره ختم می‌شود یعنی شما فردی باهوش و مختار هستید. ایده‌آل‌گرایید و این خصوصیت جنبه‌های مثبت و منفی بسیاری همراه دارد. دوست دارید همیشه نفر اول باشید و تلاش می‌کنید تا در همه زمینه‌ها از اطرافیان و دوستانتان جلو بزنید. میل به پیروزی خوب است اما روابط شما را دچار اشکال می‌کند.

تیپ D:
اگر خط قلبتان به شصت منتهی شده یعنی فردی صبور و محافظ، عاشق و مهربان هستید. کمتر کسی می‌تواند شما را درک کند. اگر ازدواج کنید فرد بسیار موفقی در زندگی مشترک هستید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , اجتماعی , مقاله , آموزشی , ,
برچسب‌ها: آموزش , کف بینی , طالع , عکس , فکرنو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان