از روی صورت به شخصیت طرف مقابل پی ببرید
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : شنبه 15 خرداد 1395
نویسنده : باصر

حالت چهره آدم‌ها می‌تواند تا حدی شخصیت آنها را فاش کند. به نظر می‌رسد افرادی که صورت گردی دارند با افرادی که چهره کشیده‌‌ای ‌دارند از نظر شخصیتی کاملا متفاوتند.
افرادی که صورت گردی دارند:
معمولا بسیار انعطاف پذیر هستند و به سرعت خود را با شرایط محیطی وفق می‌دهند. مهربان، خون‌گرم و خوش‌بین و گاهی ضعیف و بی‎دفاعند. زیاد حرف می‌زنند و بیش از حد به دیگران اعتما دارند. اگر قرار است با فردی با صورت گرد معاشرت کنید باید بدانید این دسته از آدم‌ها کمی مادی‌گرا و البته خوش‌گذران هستند و به دنیا به چشم محلی برای عیش و نوش نگاه می‌کنند. اگر همراه آنها باشید از زندگی لذت می‌برید.

photo_2016-06-02_09-45-22

افرادی که صورت های بیضی دارند:
آرام و هدفمند رفتار می‌کنند. در دعواها بسیار سیاستمدارند. بیش از حد محافظه‌کار بودن از خصوصیات منفی شخصیت این افراد است. آنچه برای این دسته از آدم‌ها بسیار مهم است حقیقت ماجراست. جهان در چشم این افراد پیچیده است و به همین دلیل به راحتی به هر کسی اعتماد نمی‌کنند. از تعصب و لجبازی و تضمین‌های بی پایه و اساس متنفرند.

photo_2016-06-02_09-45-25

 

افرادی که صورت های کشیده دارند:
مستقل، بسیار حساس و جدی‌اند و دوست دارند همه چیز تحت کنترل آنها باشد. در برخورد نخست به نظر سرد و غیر‌صمیمی می‌رسند اما وقتی آنها را می‌شناسید متوجه می‌شوید که افرادی خوش برخورد و دوست داشتنی هستند. البته نکات منفی شخصیتی هم دارند: بسیار منتقد، بدبین و شکاکند و از نظر آنها دنیا محیطی خطرناک و سخت است. آنچه برایشان در اولویت است صحت و صداقت است. تنها بودن را به داشتن روابط سطحی ترجیح می‌دهند.

photo_2016-06-02_09-45-28

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , هنرپیشه خارجی , مقاله , سلامت , ,
برچسب‌ها: روانشناسی , چهره , نگاری , فکرنو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان