افتخاری از نوع جهاد نکاح!1000 ازدواج داعشی+عکس
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : پنج شنبه 13 خرداد 1395
نویسنده : باصر
جهاد نکاح‌ دختر 15 ساله سعودی‌ با۱۰۰۰ تروریست!+ عکس
به گزارش رسانه های عربی، «عایشه البکری» دختر ۱۵ ساله سعودی که چند ماه برای جهاد نکاح در سوریه به سر برده است برای بازگشت به ریاض به فرودگاه بیروت مراجعه کرده است و در آن جا با خبرنگاران روزنامه‌ها صحبت کرده است.
وی در این گفتگو که در رسانه‌های عربی منتشر شد می‌گوید: من پس از اطلاع از دستور «محمد العریفی» مفتی وهابی مبنی بر این‌که زنان هم برای جهاد نکاح در سوریه می‌توانند حاضر شوند به این کشور عزیمت کردم.
این زن جوان سعودی ادامه داد: در این مدت با بیش از ۱۰۰۰ تروریست نزدیکی داشتم که اکثریت آنان از الجزائر، پاکستان، سومالی، عراق و اتیوپی بودند.
وی با بیان این که اکنون حامله است و دقیقا نمی‌داند که پدر این کودک چه کسی می‌تواند باشد گفت: احتمال می‌دهم این جنین مربوط به فرمانده جبهه‌النصره باشد. چون او به هنگام سفر به اسرائیل مرا هم با خود به همراه برد و در آنجا چندین بار نزدیکی داشتیم. او در آنجا با فرماندهان اسرائیلی دیدار داشت و از آنان سلاح و اطلاعات و تصاویر ماهواره‌ای در مورد نقل و انتقالات سربازان ارتش سوریه در جبهه‌های دریافت کرد.
عایشه همچنین در مورد این‌که وضعیت روحی تروریست‌ها را چطور احساس کرد گفت: فکر می‌کنم جبهه‌ای که توسط گروه النصره، القاعده، اسرائیل، قطر و سایر کشورهای غربی تشکیل شده است در سوریه شکست خواهد خود. چون بسیاری از مجاهدان از ارتش سوریه می‌ترسیدند و چندین نفر از آنان از جنگ فرار کردند.
وی ادامه داد خود بارها شاهد تعداد فراوانی جنازه متعلق به تروریست‌ها بوده است که در زباله دانی‌های مناطق مختلف رها شده بوده‌اند.
این   دختر عربستانی که سه ماه پیش به سوریه سفر کرده بود، پس از بازگشت به  عربستان و اعطای عنوان قهرمانی جهاد نکاح توسط مفتی های عربستان گفت که کسب  این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای  رزمندگان اسلام است عایشه می گوید من برای تقرّب به خداوند، این جهاد را  انجام دادم و از خداوند می خواهم که این جهاد را از من قبول بفرماید.

عایشه   می گوید من دختری باکره بودم اما به محض ورود به جهاد نکاح توسط چندین نفر  دوشیزگی خودم را فدای اسلام کردم و در این مدت مشکل رزمندگان زیادی را حل  کردم و اکثر مجاهدانی که با من جهاد داشتند از الجزایر، اتیوپی، چچن و مغرب  بودند، هم اکنون هم حامله هستم و من می دانم که این فرزند در آینده یکی از  مجاهدان بزرگ راه اسلام خواهد شد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , اجتماعی , اخبار , جهان , سیاسی , ,
برچسب‌ها: داعش , عکس , دختر , 15ساله , جهادنکاح , فکرنو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان