کارت هوشمند خودرو جایگزین کارتهای قدیمی می‌شود
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : دو شنبه 10 خرداد 1395
نویسنده : باصر
 
فرمانده نیروی انتظامی اذعان کرد: با توجه به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در 14 خرداد با توجه به اینکه زائران به سمت تهران برای زیارت مرقد ملکوتی امام راحل وتجدید میثاق با ر‌هبری اقدامات لازم در جهت برقراری امنیت مراسم ارتحال انجام شده است.
 
سرداراشتری گفت: با توجه به اعزام زائران برای مراسم ارتحال از طریق کاروان ها دستورالعمل‌های لازم به مسئول کاروان‌ها وراننده اتوبوسها به جهت ایمنی لازم داده شده است واز تردد اتوبوسهای غیراستاندارد از مبدا ممانعت به عمل می‌آید.
 
وی اذعان کرد: طرح وترافیک تابستان امسال ازعید فطر آغاز می‌شود ومقدمات اجرای این طرح در حال انجام است.
 
فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: پلیس راهور نسبت به سایر پلیسهای دیگر بیشترین ارتباط را با مردم دارد وبه مردم چه در تعطیلات وغیر تعطیلات یصورت شبانه روز ی خدمات ارائه می‌دهند.
 
سردار اشتری گفت: پلیس نماد نظم وآرامش برای آحاد مردم ونماد قانون مداری است.
 
پلیس راهور نیز مزیت‌هایی دارد که دیگر مجموعه پلیس ندارند وآن این است که طبق اختیاری که قانون به پلیس راهور داده در لحظه ارتکاب تخلف میتوان متخلفان را مجازات کرد.
 
وی افزود: پلیس باییستی خلا هارا به صورت نقطه تای مشخص کند وآنرا به مسئولان مربوطه اعلام کند.به همین منظور همکاران ما باید یه اطلس از کل کشور از مجموع خلاها نارسایی ها وکمبوده وعدم حضور تجهیزات تهیه ومشخص کنند وبه مسئولان ودولت در جهت رفع ایرادات ارائه دهیم.
 
کارت هوشمند خودرو جایگزین کارتهای قدیمی می‌شود
 
رئیس پلیس راهور ناجا درخصوص هزینه تعویض کارتهای خودرو بیان کرد: به محض اینکه هزینه تعویض کارت طبق بخشنامه به پلیس ابلاغ شود حتما اطلاع رسانی لازم انجام میشود وهنوز مبلغی برای تعویض به پلیس ابلاغ نشده است.
 
سردار مهری عنوان کرد: از مزایای کارت هوشمند خودرو این است که تمامی اطلاعات خودرو ازشماره شاسی وشناسه خودرو وغیره  برروی کارت درج میشود واز دیگر مزیت های این کارها اینست که نسبت به کارتهای کاغذی از ضریب امنیتی بیشتری برخوردار است وامکان جعل کارت خودرو وجود ندارد.
 
وی گفت: با صدور این کارت هوشمند اطلاعاتی همچون قطعات خودرو در سامانه پلیس ثبت می‌شود ودر صورتی که خودرو به سرقت برود در اسرع وقت نسبت به شناسایی آن اقدام میشود.
 
سردارمهری درخصوص برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی افزود: از چهارشنبه چیدمان نیروها درمسیرها انجام میشود و پارکینگ های لازم برای وسایل نقلیه و اتوبوس کاروانها در نظر گرفته شده و برای هر استان پارکینگی پیش بینی شده که به محض ورود به محدوده توسط عوامل پلیس به پارکینگ مربوطه هدایت میشود. ضمن آنکه تا ده کاروان سه تیم خودرو پلیس نسبت به اسکورت اتوبوسها اقدام می‌کنند وبیشتر از ده کاروان نیز توسط چند تیم خودرویی اسکورت میشوند. همچنین کمیته طرح وترافیکی فردا تشکیل می‌شود.
 
رئیس پلیس راهور ناجا درپایان بیان کرد: پلیس راهور آمادگی صد درصد برای نظم بخشی در امر ترافیک با توجه به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)را  دارد.
 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , علم و فن آوری , اخبار , ایران , اجتماعی , ,
برچسب‌ها: کارت , هوشمند , خودرو , ترافیک , فکرنو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان