جدیدترین عکسهای مهناز افشار در شانزلیزه
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395
نویسنده : باصر

یک سال قبل، «بیگانه» و «متروپل» فروش نا امید کننده ای داشتند تا مهناز افشار بعد از مدتها، سقوط آزاد در گیشه را تجربه کند. در سال 94 اما اوضاع برای ستاره سینمای ایران متفاوت شد. او یکی از دو بازیگر اصلی فیلم «نهنگ عنبر» بود که عنوان پرفروشترین فیلم سینمای ایران را به دست آورد و او را بار دیگر به یکی از چهره های موفق گیشه تبدیل کرد. از اواسط دهه هفتاد تا اواسط دهه هشتاد، هدیه تهرانی سوپراستار زن اصلی سینمای ایران بود و شاید 10سال بعد از آن را باید متعلق به مهناز افشار بدانیم.

مهناز افشار شانزه لیزه

بازیگری که خیلی زود از فیلمهای بد و کاراکترهای تک بعدی فاصله گرفت و مسیر خاص خودش را در سینمای ایران پیدا کرد تا به تدریج یکی از پردرآمدترین بازیگران سینمای ایران شود. حتی زندگی خصوصی او بارها سوژه رسانه های مختلف شده و شاید همین تقابل همیشه با پاپاراتزیها، نشان از اهمیت امروز او در سینمای ایران دارد. یکی از اتفاقات مثبت سال1394 برای مهناز افشار، قرارداد او با یک برند معتبر ساعت بود. قراردادی که به واسطه آن افشار تبدیل به یکی از چهره های تبلیغاتی این برند شد. این یکی از اولین قراردادهای تبلیغاتی دوران حرفه ای اوست که تجربه جدید و متفاوتی برای این بازیگر رقم خواهد زد. حالا او نیز به سبک بسیاری از سلبریتیهای مشهور دنیا، راه های متفاوتی برای درآمدزایی پیش روی خود میبیند. ساده ترینشان؛ نگاه کردن به عقربه ِ های ساعت، وسط یک روز کاملا عادی.

سفر به سوئیس

فروردین ماه امسال مهناز افشار به سوئیس رفت تا تعطیلات اش را در این بخش خوش آب و هوا و سرشار از صلح کره زمین سپری کند. این سفر اما برای بازیگر شناخته شده سینمای ایران یک سفر صرفا تفریحی به شمار نمیرفت. او بعد از چند روز تصویری از خودش منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «ايونت بزرگترين نمايشگاه ساعت و جواهرات در سوئيس».

مهناز افشار شانزه لیزهعکسهای دیده نشده مهناز افشار در افتتاحیه شانزه لیزه

او توضیح داد که به دعوت برند معتبر شانزه لیزه به این نمایشگاه دعوت شده و در غرفه این برند خاص ساعت حضور پیدا کرده است. افشار برای اولین بار در اینستاگرام از آغاز همکاری تبلیغاتی اش با کمپانی شانزه لیزه خبر داد و قرار شد در بازگشت به ایران، سفیر این ساعت در داخل کشور باشد. شانزه لیزه پیش از افشار نیز فروش خوبی در بازار ایران داشت اما آنها قصد داشتند با استفاده از شمایل این بازیگر، به محبوبیت بیشتری در بازار دست پیدا کنند.

چرا ایرانی نه؟

برندهای ایرانی هنوز هم از دریچه تردید به امضای قرارداد با سلبریتیهای محبوب داخلی برای تبلیغ محصولات شان نگاه میکنند. چراکه هنوز هم قواعد مشخصی برای همکاری تبلیغاتی وجود ندارد و قابل تشخیص نیست که ارشاد چه برخوردی با بنرهای تبلیغاتی خواهد کرد. این موضوع شاید برای بازیگران زن دغدغه جدی تری باشد. همین حالا تصاویر زیادی از بهرام رادان در قالب مدل یک برند در سطح شهر دیده میشود اما شاید برای بازیگری مثل مهناز افشار، این اتفاق حساسیت برانگیزتر جلوه کند. نتیجه این حساسیتها، درنهایت به سود کمپانی های خارجی تمام میشود.

مهناز افشار شانزه لیزهعکسهای دیده نشده مهناز افشار در افتتاحیه شانزه لیزه

تعداد زیادی از این کمپانی ها در سالهای اخیر با بازیگران ایرانی قرارداد بستهاند و حالا شانزه لیزه نیز از مهناز افشار در تبلیغ ساعتهایش استفاده میکند. چهرهای که میتوانست کمک بزرگی برای فروش بیشتر محصولات ایرانی در بازار باشد. شاید حتی خود افشار نیز تبلیغات برای نامهای ایرانی را به نمونه های خارجی ترجیح میداد. او در پست اعلام همکاری با شانزه لیزه در اینستاگراماش نوشت: «اميد كه تبليغات براي محصولات ايران و هموطنانمون هم آزاد شود و امكانپذير.»

حاشیه های یک قرارداد

حداقل در یک سال اخیر، حواشی رنگارنگ هیچوقت از مهناز افشار و زندگی اش فاصله نگرفته اند. زندگی شخصی او گاهی با حملات تند مطبوعات روبه رو شده است. افشار از اولین روزهای ازدواج، به سبب پست سابق پدر همسرش کانون شایعات بوده و این وضعیت هنوز هم ادامه دارد. این اواخر حتی انتشار تصویر گریم شده او در فیلم متروپل با ظاهری شبیه آدمهای کتک خورده، با عنوان احساسی «حمله به مهناز افشار در خیابانهای تهران» در شبکه های اجتماعی دست به دست شده تا ثابت شود برای خلق حاشیه ای در مورد زندگی مهناز افشار، خود او لازم نیست دست به هیچ حرکتی بزند. طبیعتا داستان امضای قرارداد با یک برند خارجی نیز برای این چهره خالی از حواشی گوناگون نبود.

مهناز افشار شانزه لیزهعکسهای دیده نشده مهناز افشار در افتتاحیه شانزه لیزه

کمی بعد از بازگشت افشار از سوئیس، برخی از رسانه های تندرو، قرارداد تجاری و تبلیغاتی کاملا مرسوم او را با لفظ عجیب «مانکنی» مواجه کردند. آنها نوشتند که افشار با یک شرکت خارجی قرارداد امضا کرده تا به کار مانکنی برای این برند مشغول شود. واکنشی که البته با پاسخ او همراه نشد تا این موج خیلی زود فروکش کند و دیگر حساسیت خاصی در اطراف تبلیغات او وجود نداشته باشد.

اولین مدل باحجاب

ِ ساعت زنانه لوکس شانزه لیزه، در کشورهای مختلفی با هنرمندها برای تبلیغات همکاری میکند اما اتفاق خاصی که در همکاری تبلیغاتی این برند در ایران رقم میخورد، استفاده از یک مدل باحجاب است. درواقع افشار اولین چهره باحجاب در تاریخ تبلیغات این ساعت به شمار میرود و از این حیث بین مخاطبان جهانی این ساعت، بیشتر از همه مورد توجه است.

مهناز افشار شانزه لیزهعکسهای دیده نشده مهناز افشار در افتتاحیه شانزه لیزه

البته که به عنوان سفیر برند در ایران، عکسهای تبلیغاتی افشار مختص تبلیغات ساعت در داخل ایران هستند اما این تصاویر گاهی در وب سایت رسمی و کلکسیونهای بین المللی شانزه لیزه نیز منتشر شده است. تصاویر یک هنرمند ایرانی که حجاب هیچ لطمه ای به جذابیتاش نمیزند.

درباره برند

نه فقط در ایران، که در همه نقاط دنیا ساعت شانزه لیزه تنها مورد توجه قشر خاصی از جامعه قرار دارد. این یک برند کاملا اعیانی است و افراد غیر ثروتمند هرگز نمیتوانند به فکر خرید آن باشند. در ساعتهای شانزه لیزه جواهراتی مثل طلا و برلیان به کار رفته اند و همین موضوع موجب شده است قیمت ارزانترین مدلهای این ساعت در تهران به 15میلیون تومان برسد.

مهناز افشار شانزه لیزهعکسهای دیده نشده مهناز افشار در افتتاحیه شانزه لیزه

قیمت گرانترین ساعتهای این برند در فروشگاه های آن در تهران از 100میلیون تومان نیز عبور میکند. مهناز افشار تاکنون هیچ مصاحبهای در مورد مبلغ قراردادش با این برند انجام نداده و هنوز مشخص نیست دستمزد او برای تبلیغات، معادل چند تا از ساعتهای لوکس این برند خواهد بود.

افتتاحیه

همانطور که پیش بینی میشد، افشار یکی از چهره های مهم مراسم افتتاحیه فروشگاه رسمی ساعت شانزه لیزه در پالادیوم بود.

مهناز افشار شانزه لیزهعکسهای دیده نشده مهناز افشار در افتتاحیه شانزه لیزه

او که یکی از ساعتهای شانزه لیزه را نیز به دستاش بسته بود، در سوئیس گالری حاضر شد تا خبر این افتتاحیه تبدیل به یکی از خبرهای مهم رسانه های ایرانی شود.

 

مهناز افشار شانزه لیزهعکسهای دیده نشده مهناز افشار در افتتاحیه شانزه لیزه

افشار چند تصویر را در کنار لوگوی شانزه لیزه در اینستاگراماش نیز منتشر کرد.

مهناز افشار شانزه لیزهعکسهای دیده نشده مهناز افشار در افتتاحیه شانزه لیزه

 

احتمالا حالا که تحریمها نیز لغو شده اند، برندهای معتبر دیگری به بازار ایران وارد خواهند شد و افشار و سایر بازیگران این فرصت را به دست خواهند آورد که با کمپانی های خارجی بیشتری همکاری کنند. اتفاقی که به شدت بازار برندهای ایرانی را تهدید میکند و میتواند آنها را در رقابت با نمونه های خارجی، با شکستی تلخ روبه رو کند.

عکسهای تبلیغاتی

در اولین تصویری که از سوی برند شانزه لیزه از مهناز افشار منتشر شد، هیچ اشاره ای به نام او نشده بود. حتی تصویر صورت او نیز کامل دیده نمی شد و فقط چشمهایش در این نما مشخص بودند. با این وجود همه آنهایی که در این سالها افشار را در مدیوم سینما دیده بودند، به سادگی تشخیص دادند که او در این تصویر حضور دارد. خیلی زود تصاویر بعدی او نیز از راه رسیدند.

مهناز افشار شانزه لیزهعکسهای دیده نشده مهناز افشار در افتتاحیه شانزه لیزه

تصاویری زیبا در لوکیشنهایی خاص که ساعتهای شانزه لیزه را توی دست افشار نشان میدادند. چند تا از تصاویر تبلیغاتی افشار برای این برند روی پل معروف عشاق پاریس گرفته شدند. اتفافی که نشان میداد شانزه لیزه برای هرکدام از عکسهای تبلیغاتی، انرژی و زمان زیادی صرف میکند.

بیلبورد؟ هنوز نه

شانزه لیزه چند بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر تهران در اختیار دارد اما تصاویر مهناز افشار روی هیچ کدام از آنها دیده نمی شود. به نظر میرسد آنها هنوز مجوزهای لازم را برای این کار به دست نیاورده اند و به دنبال استفاده از چهره این بازیگر روی بیلبوردهای شهری نیستند.

مهناز افشار شانزه لیزهعکسهای دیده نشده مهناز افشار در افتتاحیه شانزه لیزه

شاید این همکاری در روزهای پیش رو به این مرحله نیز ختم شود اما فعلا عکسها و تیزرهای کوتاه، تنها حوزه های رابطه تبلیغاتی افشار و شانزه لیزه محسوب میشوند.


Read more: http://www.sefidak.com/entertainment/visual/hot-post/champs-elys%C3%A9es#ixzz48ASSjEqP


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , هنرپیشه ایرانی , ,
برچسب‌ها: عکس , جدید , مهناز افشار , شانزلیزه , مد , فکرنو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان