کربی به سفر رئیس جمهور کره به ایران واکنش نشان داد
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395
نویسنده : باصر

به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، جان کربی در نشست خبری خود در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص سفر رئیس جمهور کره جنوبی به ایران گفت: «در این خصوص باید از رئیس جمهور و دولت کره جنوبی سوال کنید و قرار نیست ما درباره سفر وی به تهران موضعی داشته باشیم. به عنوان دولت آمریکا، ما با ایران روابط دیپلماتیک نداریم و طرحی نیز برای تغییر در این امر وجود ندارد.»
 
وی افزود: ما با ایران برای رسیدن به توافق هسته‌ای تعامل داشتیم، همچنین با این کشور تعاملاتی در خصوص شرکت این کشور در گروه حامیان بین المللی سوریه داشتیم ولی هیچ تلاشی برای گسترش این تعاملات نیز صورت نمی‌گیرد.
 
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای بی‌اساس واشینگتن درباره کشورمان، گفت: «ایران همچنان توان انجام دادن فعالیت‌های بی‌ثبات کننده را دارد و این کار را در منطقه ادامه می‌دهد. این کشور همچنان حامی تروریسم است و ما اختلاف‌های عمده‌ای با ایران داریم.»
 
وی ادامه داد ما خواستار تغییر در این مساله هستیم ولی حتی با وجود حل وفصل مساله اتمی ایران، شاهد چنین روندی نیستیم و به فشارهای خود به این کشور ادامه می‌دهیم و حق افزایش فشار‌ها را در صورت اقتضا برای خود محفوظ می‌دانیم.
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , اجتماعی , اخبار , ایران , سیاسی , ,
برچسب‌ها: واکنش , امریکا , کره , ایران , فکرنو ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان