بیشترین چیزی که باعث جلب توجه­ به «زن سیاهپوش /  The Woman In Black » سال ۲۰۱۲ شده بود حضور دنیل رادکلیف در این فیلم بود. «زن سیاهپوش» نخستین فیلم این بازیگر بعد از یک دهه حضور در مجموعه فیلم­های «هری پاتر» بود.

 

نسخه دوم این فیلم ساخت سال 2014 به نام «فرشته مرگ/Angel of Death » ترسناک ، زیبا و خوش ساخت است. فیبی فاکس حداکثر تلاش خود را برای ایفای نقش ایو، معلمی که گروهی از کودکان را به خارج از لندن در طول دوران بلیتز(مباران شهرهای بریتانیا توسط هواپیماهای آلمانی در طول سال های ۱۹۴۰ و ۱۹۴۱) فراری داده، به کار برده است. متاسفانه تلاش برای نجات کودکان نتیجه عکس می­دهد چرا که آن­ها به خانه­ای دورافتاده و بسیار ترسناک که اتفاقاً محل تردد بانوی سیاه پوشی، که این فیلم به نام او نامگذاری شده، وارد می­شوند. این زن نقاب­دار ظاهراً بیشتر از بقیه به ادوارد کوچولو (با بازی اوکلی پندرگاست) علاقمند شده است. ادوارد به تازگی در جریان بمباران ها والدینش را از دست داده و به خواست خود دیگر حرف نمی­زند بنابراین نمی­تواند آنچه بر وی رخ داده را توضیح دهد یا هنگام رویارویی با روح زن فریاد بکشد. همین مقدار داستان برای یک فیلم شبحی پر از دلهره و هراس کافی است.

در «فرشته مرگ» لحظاتی وجود دارند که کاملاً مهیج هستند- جرج استیل، فیلمبردار، باتلاق اطراف خانه جن زده را واقعاً به محیطی هم ترسناک و هم به طرزی عجیب جذاب تبدیل کرده است و حرکت سریع پایان فیلم بی شک لحظه­ای است که مو بر تن هر کسی سیخ می­کند. پایان فیلم تا حدی به وسیله فریم آخر، که نشان دهنده ادامه دار بودن این فیلم است، مشخص می­شود. به هیچ وجه نمی­توان این که زن سیاهپوش دوباره باز خواهد گشت را لو دادن فیلم نامید.

صحنه های جذاب این فیلم ترسناک را برای شما آماده کرده‌ایم.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید: