ارزان‌ترین گوشی با اندروید 6 معرفی شد +عکس
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395
نویسنده : باصر

 

گوشی Micromax Canvas Spark 2 Plus در هند معرفی شد. گوشی سازان بزرگی چون سامسونگ، اچ تی سی، ال‌جی و موتورولا برای رقابت در بازار پرمنفعت هندوستان به‌خصوص در بازار گوشی‌های پائین رده، کار مشکلی پیش رو دارند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

 قیمت اعمال شده توسط کمپانی‌های بومی مانند میکرومکس (Micromax)، کاربن (Karbonn) و اینتکس (Intex) به حدی پائین است که رقابت را برای کمپانی‌های بزرگ در این شبه قاره بسیار مشکل می‌کند. با عرضه‌ گوشی Micromax Canvas Spark 2 Plus و با دیدن مشخصات فنی و قیمت این گوشی تقریبا همه چیز مشخص می‌شود.
 
گوشی جدید میکرومکس با قیمت 3900 روپیه در هند یعنی چیزی در حدود 60 دلار به فروش می‌رسد. گذشته از این قیمت بسیار پائین، ویژگی دیگری که در گوشی Micromax Canvas Spark 2 Plus خودنمایی می‌کند، عرضه‌ی این گوشی با سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو است. به‌علاوه‌ی آن‌که این گوشی هوشمند به تناسب قیمتی که برای آن پرداخت خواهد شد مشخصات خوبی را ارائه می‌دهد و این شاید مهم‌ترین نکته‌ی این دستگاه جدید باشد.

این گوشی دارای یک نمایشگر لمسی خازنی 5 اینچی با کیفیت تصویری 480 در 854 پیکسل است. میکرومکس Canvas Spark 2 Plus از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با سرعت پردازش 1.3 گیگاهرتز قدرت گرفته، 1 گیگابایت رم داشته و 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است.
 

ارزان‌ترین گوشی دنیا با اندروید 6 معرفی شد+عکس


پشت این گوشی به یک دوربین 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، قابلیت ضبط ویدیوئی و فلش LED آراسته شده و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در جلوی آن قرار گرفته است. هر دو سیم‌کارت گوشی Micromax Canvas Spark 2 Plus از شبکه‌ی ارتباطی 3G پشتیبانی کرده و از گزینه‌های اتصال در‌ آن می‌توان به وای – فای، بلوتوث 4.0، میکرو یو اس بی 2.0، رادیو اف ام و جی پی اس اشاره کرد.
 
کمپانی میکرومکس تایید کرده که این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند اما هیچ برآوردی از زمان مکالمه یا حالت استند بای این گوشی ارائه نکرده است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , علم و فن آوری , اخبار , علم و فن آوری , ,
برچسب‌ها: گوشی , ارزان , اندروید6 ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان