جدیدترین آلبوم امین حیایی
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : سه شنبه 3 فروردين 1395
نویسنده : باصر

 

امین حیایی در برنامه تحویل سال شبکه دو سیما اعلام کرد که در تدارک یک آلبوم جدید است و یک قطعه از آن را با نام «تو می تونی» اجرا کرد.
شبکه دو سیما از ساعت ۲۱ شب ۲۹ اسفند ماه با برنامه «و اینک فردا» به استقبال نوروز رفت که اجرای این برنامه را احسان کرمی برعهده داشت. آغازگر این برنامه اجرای موسیقی بوشهری توسط گروه «آوای موج» بود که در این اجرای زنده سازهای جنوبی به نمایش درآمدند

201552416343113a

در ادامه برنامه امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون با یک ماشین روی صحنه حاضر شد و احسان کرمی اعلام کرد که یک برنامه ویژه را از حیایی شاهد خواهیم بود که او در مقام خواننده قطعه ای را اجرا کرد.
حیایی پس از اجرای این قطعه اعلام کرد که در دو شب گذشته مشغول آماده سازی آن بوده است.

حیایی یک خاطره از دوران کودکی خود اینگونه تعریف کرد: یک سال کفش و لباس نو پوشیده بودم و به منزل دایی رفتیم در حیاط مشغول فوتبال بازی کردن بودم که کفشم به حیاط خلوت خانه همسایه پرتاب شد و من از دیوار بالا رفتم ولی پرت شدم به حیاط خانه همسایه و لباس هایم پاره و کثیف شد و خاطره آن سال در یادم مانده است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , هنرپیشه ایرانی , آهنگ , ایرانی , ,
برچسب‌ها: آلبوم جدید , امین حیایی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان