دانلود/نقشه راه وجاده های ایران،فوق العاده باکیفیت
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : شنبه 29 اسفند 1394
نویسنده : باصر
 
در این بسته نرم افزاری نقشه راه‌ها‍‍‍‍‍، جاده‌ها و شهرهای ایران را با کیفیت بی نهایت به همراه آخرین نسخه نرم افزار گوگل مپ و آموزش چگونگی استفاده آفلاین از این برنامه و یک سایت آنلاین مسیریابی برای شما آماده کرده‌ایم.

اگر بار چمدان سفر نوروزی را بستید و قصد مسافرت به جای جای ایران عزیزمان را دارید، خواندنی‌های باشگاه خبرنگاران جوان یک بسته نرم افزاری را برای شما عزیزان تدارک دیده است تا بتوانید در کمترین زمان به مقصد خود برسید. در این بسته نرم افزار مسیریابی با گوگل مپ به صورت آفلاین و نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران و شهرها با بزرگنمایی بی نهایت و یک سایت آنلاین نقشه ایران برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم.

نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود



نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت - PDF

 

نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود


یک نقشه با کیفیت بالا با امکان مشاهده در رایانه، لپ تاپ، تبلت و تلفن هوشمند بدون نیاز به نصب را در اول بخش این بسته برای شما آماده کرده‌ایم. این نقشه Iran Roads Map نام دارد و به صورت وکتور و با فرمت پی دی اف آماده دانلود است. از آنجایی که این نقشه به صورت وکتور بوده است با هر بار زوم از کیفیت آن کاسته نخواهد شد.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.22 مگابایت
 •
نسخه: PDF
 •
اجرا در: رایانه، تبلت، تلفن هوشمند
 • امتیاز: نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلودنقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلودنقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلودنقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلودنقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود

 

نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود



با Google Maps دیگر هیچ وقت گم نمی‌شوید

 

نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود

بدون شک Google Maps یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهایی است که برای نمایش نقشه‌های ماهواره‌ای گوگل به کار می‌رود. با این برنامه می‌توانید از طریق اتصال به اینترنت و یا GPS موقعیت مکانی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. یکی از مشکلات Google Map در نسخه‌های قبلی استفاده از اینترنت هنگام کار با این برنامه بود. گاهی اوقات کاربران دسترسی به اینترنت نداشتند و کار با این برنامه میسر نبود. حالا گوگل در نسخه جدید، امکان دریافت نقشه مکان‌های مورد نظر شما را تا شعاع چند کیلومتری فراهم کرده است. با وارد کردن مبدا و مقصد در برنامه می‌توانید کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به مقصد توسط برنامه دریافت کنید.

نرم افزار Google Maps با بیش از ۲۵ میلیون بار دانلود از گوگل پلی، یکی از دقیق‌ترین برنامه‌های مسیریابی و ارائه نقشه ماهواره‌ای است. از ویژگی‌های کلیدی برنامه می‌توان به ارائه جزئیات نقشه با نمایش ساختمان‌های سه بعدی، راهنمای صوتی، نمایش به صورت حرکت در خیابان، نمایش هتل‌ها، فست فودها، فرودگاه و مناطق دیدنی و... اشاره کرد. نکته: با توجه به محدودیت‌های اپل جهت دانلود مستقیم از اپل استور خواندنی‌های گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران جوان نیز به این محدودیت‌ها احترام قاپل شده و لینک‌های دانلود را به اپ استور اپل ارجاع می‌دهد.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود

 

 • دانلود و مشخصات فایل

برای دانلود نسخه اندروید اینجا کلیک کنید

 • حجم: 19.8 مگابایت
 •
نسخه: 9.21.0
 •
اجرا در: اندروید 3 و بالاتر

 • امتیاز: نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلودنقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلودنقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلودنقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود

نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود

برای دانلود نسخه آی او اس اینجا کلیک کنید
 
 • حجم: 49.4 مگابایت
 •
نسخه: 4.16.0
 •
اجرا در: iOS 3.1 و بالاتر
 • امتیاز: نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلودنقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلودنقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلودنقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود

 

نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود



نقشه بر خط جامع راه‌های ایران

 

نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود


اگر در سفر می‌توانید به اینترنت متصل شوید، سایت نمای ایران را برای شما کاربران معرفی می‌کنیم. این سایت قابلیت مسریابی به صورت آنلاین و برخط را برای شما کاربران ممکن می‌سازد. نمای ایران بخش‌ها و قابلیت‌های متعددی دارد از جمله راهنمای گردشگری، قله دماوند، نقشه دماوند و آخرین مطالب جستجو شده در سایت را داراست.

 

سایت نمای ایران به نشانی map.iranview.com

 

نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود



با Google Maps به صورت آفلاین کار کنید + آموزش

 

نقشه راه‌ها و جاده‌های ایران با کیفیت بی نهایت + دانلود


همانطور که می‌دانید اغلب نرم افزار‌های ناوبری که به صورت آفلاین ارائه می‌شوند، از دقت بالایی برخوردار نبوده و کمتر بروز می‌باشند. بنابر این جهت یک ناوبری بدون نقص شما نیاز به بزرگترین نرم افزار ناوبری دنیا به نام Google Maps خواهد داشت. اما در اینجا یک مشکلی هست و آن هم نیاز این دستگاه به اینترنت می‌باشد. در واقع شما برای ناوبری درون این دستگاه به اینتنرت نیاز خواهید داشت. برای رفع این مشکل گوگل قسمتی به نام Offline Area (ناحیه آفلاین) را در نرم افزار گوگل مپ جای داده است که به واسطه آن شما قبل از سفر به نقطه‌ای دیگر، می‌توانید به واسطه اینترنت آن قسمت از نقشه را که مدنظر شماست دانلود کرده تا برای شما به صورت آفلاین قابل استفاده باشد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: نرم افزار , کاربردی موبایل , ,
برچسب‌ها: دانلود , نقشه راه , حاده , ایران ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان