روسیه: ۲۰۰ هزار هکتار زمین برای کشت در اختیار ایران قرار می‌دهد
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : سه شنبه 25 اسفند 1394
نویسنده : باصر

وزیر کشاورزی روسیه گفت: برای همکاری در بخش کشاورزی می‌توانیم ۲۰۰ هزار هکتار زمین برای کشت فراسرزمینی در اختیار ایران قرار دهیم.


به گزارش تسنیم، سرشکوف اس یو امروز در دیدار مشترک استانداران چلیابینسک و زنجان و هیئت تجاری روس اظهار داشت: به منظور کشت فراسرزمینی، می‌توانیم ۲۰۰ هزار هکتار زمین در اختیار ایران قرار دهیم.

وی در مورد پرورش ماهی در زنجان ابراز علاقمندی کرد و در ارتباط با نحوه تولید و امکان صادرات این محصول به شکل منجمد شده موضوعاتی را عنوان کرد.

حسین جعفری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: امسال در استان زنجان ۱۲ هزار تن ماهی تولید شده که این رقم بسیار بالاتر از مصرف استان بوده و قابلیت صادرات به بازارهای جهانی را دارد.

وی با اشاره به اینکه ۷ هزار تن از مجموع ماهی تولید شده در استان زنجان قابلیت صادارت به نقاط مختلف دنیا را دارد، بیان کرد: با تمایل مسئولان روسی آماده صادارت ماهی به استان چلیابینسک هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در مورد تولیدات بخش طیور نیز به تولید ۳۰ هزار تن گوشت مرغ در استان زنجان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار تن از گوشت مرغ تولیدی قابل صادر کردن است، گفت: با افتتاح خط دو کشتارگاه صنعتی طیور در ابتدای سال آینده میزان تولید گوشت سفید در زنجان افزایش می‌یابد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , اجتماعی , ,
برچسب‌ها: روسیه , ایران , کشاورزی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان