بنیامین و همسر جدیدش شایلی در فیلم سلام بمبئی!!!!!
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : یک شنبه 23 اسفند 1394
نویسنده : باصر

 

شایلی همسر دوم بنیامین بهادری به عنوان آخرین بازیگر پروژه سینمایی «سلام بمبئی» ، قربان محمدپور جلوی دوربین رفت و با همسرش هم بازی شد آن هم به عنوان یک دختر هندی.جالب است که در اطلاع رسانی فقط نام کوچک همسر دوم بنیامین که «شایلی» است برده شده  و نام خانوادگی او درج نشده است.

 

پس از اینکه بنیامین بهادری خواننده و بازیگر پروژه تولید مشترک ایران و هند، اولین تجربه بازیگری خود را جلوی دوربین حسن پویا رقم زد، «شایلی» همسر بنیامین نیز به جمع بازیگران «سلام بمبئی» پیوست و بازی خود را آغاز کرد.همسر بنیامین ایفاگر نقش مقابل این خواننده است که در این فیلم به عنوان یک دختره هندی هنرنمایی می کند؛ با توجه به اینکه «شایلی» مسلط به چند زبان دنیا از جمله زبان هندی است، تمام دیالوگ های این بازیگر به زبان هندی بوده و در جریان قصه، رابطه عاشقانه پیچیده ای بین او و بهادری رخ می دهد.

1516435_878004225630369_255930811_n

 شایلی و بنیامین که اخیرا زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند و نقشی آفرینی آنها در پروژه سینمایی «سلام بمبئی» برجذابیت این اثر سینمایی افزوده است.سلام بمبئی ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت میکند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.بازیگران ایرانی این فیلم محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، شایلی و بهروز چاهل هستند.  

 فقط امیدواریم با تفاوت های فرهنگی و پوششی که بین ایرانی ها و هندی ها وجود دارد با این فیلم مانند من سالوادور نیستم برخورد نشود و بتوانیم در آینده شاهد پیشرفت صنعت سینما خود با رعایت فرهنگ و موازین ایران باشیم.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , هنرپیشه ایرانی , خواننده , اخبار , ایران , اجتماعی , ,
برچسب‌ها: ایران , بازیگر , بمبئی , بنیامین بهادری , دیامیرزا , سلام , سلام بمبئی , سینما , شایلی , عاشقانه , قربان , محمدپور , گلزار , هند ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان