استقلال به صدر جدول بازگشت
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : جمعه 14 اسفند 1394
نویسنده : باصر

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان، امین حاج‌محمدی، امید نورافکن، روزبه چشمی، محمدرضا خرسندنیا، بهنام برزای، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و سجاد شهباززاده.

نیمه اول
دقیقه ۲: راه‌آهنی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند که بهادر عبدی ارسال خوبی روی دروازه استقلال داشت، اما بازیکنان راه‌آهن نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه ۲۵: حملات راه‌آهنی‌ها جدی‌تر از استقلالی‌ها بود و در این بین علی فاطمی هم موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت. این بازیکن جوان پس از دریافت پاس در محوطه جریمه با یک سرتوپ خود را با مهدی رحمتی تک به تک کرد که ضربه فنی او را دروازه‌بان باتجربه استقلال به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۰: سجاد شهباززاده با حرکت پشت محوطه جریمه راه‌آهن خود را در موقعیت خوبی برای شوت زدن قرار داد که در نهایت ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۳۹: مهرداد محمدی به دلیل خطایی که روی بهنام برزای مرتکب شد و از ضدحمله استقلال جلوگیری کرد، از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۱: مهرداد محمدی از سمت چپ با حرکتی زیبا و دریبلی سرپا موقعیت مناسبی برای ارسال توپ پیدا کرد که مهاجمان راه‌آهن نتوانستند از این توپ استفاده‌ای کنند، اما مگویان سراسیمه تن به کرنر داد.

دقیقه ۴۲: کرنری که روی دروازه استقلال ارسال شد در نهایت به حامد زمانی رسید که ضربه او به کنار دروازه رحمتی رفت و راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۱+۴۵: سجاد شهباززاده در محوطه جریمه راه‌آهن نظم خط دفاعی این تیم را به هم ریخت و توپی را در دهانه دروازه به محمدرضا خرسندنیا رساند. این بازیکن ضربه‌اش را به سمت دروازه را‌ه‌آهن روانه کرد که محسن فروزان ابتدا موفق به مهار توپ شد، اما توپ برگشتی پس از برخورد به بدن او وارد دروازه شد تا دروازه‌بان راه‌آهن دروازه خودش را باز کند.

نیمه دوم
دقیقه ۴۶: استقلالی‌ها با شروع نیمه دوم موقعیت خوبی به دست آوردند که ضربه سجاد شهباززاده با دخالت مدافعان راه‌آهن به کرنر رفت.

دقیقه ۴۸: حامد زمانی پشت محوطه جریمه با دریبل بازیکن استقلال ضربه‌ای سرضربه به سمت دروازه مهدی رحمتی زد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: میلاد ابطحی برای راه‌آهن به میدان آمد و محمد عباس‌زاده از زمین خارج شد.

دقیقه ۶۲: بهادر عبدی حرکت خوبی در محوطه جریمه استقلال انجام داد و پس از عبور از مدافعان آبی‌پوش قصد داشت مهدی رحمتی را هم دریبل کند، اما موفق به انجام این کار نشد و توپ او راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۵: میلاد فخرالدینی که در نیمه دوم با خشونت زیادی بازی می‌کرد و یک بار هم با بهادر عبدی درگیر شد، از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۶: میلاد ابطحی توپی که در محوطه جریمه به او رسیده بود با ضربه سر روانه دروازه رحمتی کرد که توپ او به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: محمدامین حاج‌محمدی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۲: عادل شیحی، بازیکن جدید استقلالی‌ها وارد میدان شد و جای خرسندنیا را در ترکیب تیمش گرفت. میثم مجیدی هم جای امید نورافکن وارد ترکیب آبی‌پوشان شد.

دقیقه ۷۳: پاس فرشید اسماعیلی در دهانه دروازه راه‌آهن با ضربه شیحی همراه شد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۸۲: داور بازی به فرشاد فرجی کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۸۴: مهدی مؤمنی جای محسن کریمی را در ترکیب استقلال گرفت.

دقیقه ۸۹: محمدرضا سلیمانی جای علی فاطمی را در ترکیب راه‌آهن گرفت.

دقیقه ۱+۹۰: روزبه چشمی با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

به گزارش تسنیم، استقلال با برتری در این دیدار ۴۲ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال خوزستان به صدر جدول بازگشت.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , ورزشی , ,
برچسب‌ها: استقلال , رایگان ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان