آماده باش پلیس پایتخت برای تامین امینت چهارشنبه سوری
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : یک شنبه 23 اسفند 1394
نویسنده : باصر


سردار "حسین ساجدی نیا" با اشاره به نزديکي چهارشنبه آخر سال و آغاز فعاليتهاي قاچاقچيان و فروشندگان مواد محترقه از خانواده ها خواست تا توجه بيشتري به فرزندان خود داشته باشند.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به نزديکي چهارشنبه آخر سال و حوادث و سوانح دلخراش و عواقب تلخ ناشي از انفجار مواد محترقه در اين ايام گفت: با توجه به آمار ، هر ساله شاهد قربانی شدن کودکان و نوجوانانی هستيم که بدون اطلاع از عواقب و صدمات جبران ناپذير بازي و استفاده از مواد محترقه ، سلامتي و شادي خود و خانواده شان را به خطر انداخته و يک عمر پشيماني را براي خود به بار آورده اند.
    
وی از خانوده ها خواست تا ضمن کنترل و نظارت بر فرزندان خود آنها را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کرده و آنان را از بازي با چنين موادي برحذر دارند.

این مقام ارشد انتظامی همچنين از جوانان و نوجوانان خواست تا با فکر کردن به عواقب تلخ بازي با مواد محترقه ، آسايش و آرامش را از خود و شهروندان سلب نکرده و شادي و سلامتي خود را فداي استفاده از مواد محترقه نکنند.

ساجدی نیا افزود : به استناد قانون مجازات اسلامي ، هر گونه قاچاق ، خريد و فروش مواد محترقه به طور غيرمجاز جرم محسوب و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم مي شود.

رئیس پلیس پایتخت تاکيد کرد: مجموعه انتظامي تهران بزرگ با آمادگي کامل و انجام اقدامات اطلاعاتي جهت شناسايي و دستگيري افرادي که در زمينه تهيه ، توليد و توزيع مواد محترقه فعاليت مي کنند ، تمام تلاش خود را به کار مي گيرد تا اين روز با امنيت کامل و رضايت خاطر مردم سپري شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پايان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و ديگر موارد مشکوک در زمينه تهيه و توزيع مواد محترقه مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , اجتماعی , ,
برچسب‌ها: چهارشنبه سوری ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان