انتقاد وزیر سابق از وضعیت فعلی مسکن مهر
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : جمعه 21 اسفند 1394
نویسنده : باصر

علی نیکزاد در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: متأسفانه سیاسیون و دولتی‌ها طرح مسکن مهر را قبول ندارند، ولی در سراسر کشور نمی‌توانید به تعداد انگشتان یک دست متقاضیانی را پیدا کنید که از مسکن مهر ناراضی باشند و نخواهند مسکن مهر را تحویل بگیرند.

وی با تأکید بر این‌که مردم منتظر تحویل خانه‌های مهرشان هستند، به انتقادات مسئولان دولتی به مسکن مهر و نقش این طرح در تورم ۴۰ درصدی اشاره کرد و افزود: دولتی‌ها همواره می‌گویند طرح مسکن مهر باعث و بانی افزایش نقدینگی و تورم ۴۰ درصدی بوده است. این در حالی است که ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن در قالب این طرح ساخته شده و ۱۷ میلیون نفر را صاحبخانه می‌کند.

وی با بیان این‌که در دولت یازدهم که نقدینگی به هزار هزار میلیارد تومان افزایش یافته است، بیان کرد: حرف‌های سیاسیون و دولتی‌ها در رابطه با طرح مسکن مهر غیرعلمی و بی‌انصافی است و خدا جای حق نشسته است و مردم با این حرف‌ها دلسرد نخواهند شد.

وزیر سابق راه و شهرسازی با تأکید بر این‌که دولت دهم پروژه‌های مسکن مهر را با پیشرفت ۷۰ درصدی به دولت یازدهم تحویل داد، گفت: اگر مسئولان مربوطه خوب عمل می‌کردند کل پروژه‌های مسکن مهر تا الآن تحویل متقاضیان شده بود.

نیکزاد یادآور شد: در دولت دهم از دو میلیون و یکصد و هشتاد هزار مسکن مهر شهری بالغ بر یک میلیون و یکصد و هشتاد هزار واحد تحویل قطعی و الباقی نیز با پیشرفت ۷۰ درصدی تحویل دولت یازدهم شد.

وی ادامه داد: از دو میلیون و ۱۲۰ هزار واحد روستایی یک میلیون و ۱۶۰ هزار واحد تحویل قطعی و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی تحویل دولت یازدهم شد.

وزیر سابق راه و شهرسازی تأکید کرد: در کل از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار واحد شهری و روستایی، ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار واحد در دولت دهم تکمیل و تحویل شد که در تاریخ ایران و دنیا و همچنین در عمر یک دولت تولید این میزان مسکن با پشتیبانی دولت بالاخص برای اقشار کم‌درآمد و در راستای تحقق عدالت اجتماعی بی‌سابقه است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: بانک , وام بانکی , اروپا , سفراروپا , رایگان , وام فروشیمسکن مهر , وام , مسکن , عکس , دانلود , رایگان , وام مسکن , وام , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان