دستگیری عامل اختلاس ۷ میلیارد ریالی در رشت+عکس کاریکاتور
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : پنج شنبه 20 اسفند 1394
نویسنده : باصر

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل اختلاس ۷ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریالی توسط کارآگاهان آگاهی در شهر رشت خبر داد.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به ارائه شکوائیه اداره حقوقی یکی از بانک‌های این شهرستان مبنی بر کم شدن وجوه بانک از خزانه اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان با پیگیری‌های همه‌جانبه به رئیس خزانه بانک دولتی مذکور مشکوک شدند و او را پس از دستگیری برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی گیلان به اعتراف متهم با توجه به مستندات موجود اشاره کرد و افزود: متهم از سستی عناصر نظارتی بانک سوء استفاده کرده و با جابه‌جایی اسکناس‌های ۱۰ هزار ریالی با ۱۰۰ هزار ریالی از خزانه بانک مرکزی گیلان به تدریج در مدت یک سال مبلغ ۷ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال به خزانه انتقال داد و پس از آن وجوه انتقالی را در قالب چک‌های مسافرتی آخر وقت اداری از بانک خارج کرده است.

میرحیدری با بیان اینکه متهم ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از وجوه سرقتی را پس از دستگیری به صندوق بیت‌المال عودت داده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.

وی در ادامه از ۶۶۰ هزار و ۵۲۷ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی از ابتدای امسال تاکنون در گیلان خبر داد و بیان کرد: تعداد ۴۱۳ هزار تماس عملیاتی شده است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به نقش‌آفرینی پلیس در دفاع از حقوق جامعه، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی ضابط و مسئول برقراری و حفظ امنیت در جامعه است.

میرحیدری بر ارتقای کیفی ماموریت‌های پلیس تاکید کرد و یادآور شد: پلیس همسو با پیشرفت‌های علمی و فناوری در حرکت است.

وی با بیان اینکه پلیس به صورت دانش‌محور با کمک مراکز علمی به‌دنبال ارتقای سطح کیفی ماموریت‌ها است، اظهار کرد: آینده‌پژوهی سرلوحه برنامه‌های پلیس است.

فرمانده انتظامی گیلان متذکر شد: امروز پلیس‌های تخصصی به‌دنبال جایگزین کردن روش‌های علمی و جدید به جای روش‌های سنتی هستند ضمن اینکه تربیت نیروهای متخصص برای انجام اقدام‌های ارزنده در تمام حوزه‌ها مد نظر است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , خنده دار , اخبار , ایران , اقتصادی , ,
برچسب‌ها: انتظامی , گیلان , اختلاس , کاریکاتور , عکس , میلیارد , میلیون , آگاهی , رشت , حقوقی , بانک‌های , متهم , خزانه , چک‌های ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان