نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : پنج شنبه 20 اسفند 1394
نویسنده : باصر

یکی از برده های جنسی داعش پس از فرار از دست تروریستهای این گروه، از دوران سخت اسارت خود پرده برداشت.

به گزارش میزان، یکی از برده های جنسی داعش پس از فرار از دست عناصر این گروه تروریستی، خاطرات تلخ دوران اسارت خود را بازگو کرد. به گفته یک سازمان خیریه مستقر در لندن، "نهاد برکات شامو الاسی" تنها ۱۵ سال داشت که عناصر گروه تروریستی داعش دو سال پیش شهر ایزدی ها در شمال عراق را تصرف کردند.



این نوجوان به همراه ۲۷ نفر از اعضای خانواده اش و هزاران شهروند دیگر بدست عناصر داعش ربوده شد. وی نخست به سوریه و پس از آن به موصل در شمال عراق منتقل شد. این دختر نوجوان گفت: داعشی ها ما را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند. آنها مردان ما را کشتند و فرزندانمان را از ما جدا کردند. بدتر از همه شکنجه ها در موصل بود. در دو هفته به طور مداوم ما را شکنجه می کردند و مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دادند.

وی در ادامه افزود: برخی از زنان ایزدی به مردان متأهل داعشی فروخته می شدند. من از یکی از عناصر گروه تروریستی داعش باردار شده بودم. خیلی ترسیدم که پسرم نیز یک تروریست شود؛ به همین دلیل وقتی بچه ام سه ماهه شد او را رها کردم و از دست عناصر داعش گریختم.

گزارش سازمان ملل حاکی از آن است که در حال حاضر ۳۵۰۰ نفر در اسارت گروه تروریستی داعش در عراق به سر می برند. بیشتر آنها زن و دختران ایزدی هستند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , جنجالی , حوادث , اخبار , جهان , جنجالی , حوادث , ,
برچسب‌ها: سوریه , دختر , نوجوان , آزار , اذیت , جنسی , زنان , ایزدی , عکس , متأهل , باردار , سازمان , زن , دختران , برده , اسارت , لندن , تروریستی , داعش , عراق , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان