نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان
تاریخ : 14 اسفند 1394
نویسنده : باصر

عبدالنورداماد 120 ساله هندئ لقب پیرترین داماد جهان را به خوداختصاص داد با یک خانم 60 ساله هندئ بر تخت دامادئ نشت  قبل از او یک مرد 103 ساله آمریکایئ روکورد دار بوده است

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , خنده دار , اخبار , ,
برچسب‌ها: ازدواج , هند , خنده دار , جک , ,
تاریخ : 14 اسفند 1394
نویسنده : باصر
جست‌وجوهای اینترنتی٬ شبکه‌های اجتماعی و حتی ایمیل‌های شخصی حالا تبدیل به داده‌های استراتژیکی شده‌اند که باید از آن‌ها در برابر کنترل خارجی حفاظت کرد.
سایت فارین پالیسی با انتشار یک یادداشت تحلیلی، تلاش‌‌های دولت امریکا را برای "آزادی اینترنت"، سیاست‌های شکست‌خورده و بدون دستاورد عنوان کرد و این سیاست‌ها را سر منشأ دخالت دولت‌ها در اینترنت دانست.

-ایوگنی موروزوف، تحلیل‌گر این سایت با اشاره به صحبت‌های هیلاری کلینتون، وزیر خارجه امریکا درباره آزادی اینترنت نوشت: با گذشت یک سال می‌توان گفت که "دستور کار آزادی اینترنت" دستاورد ملموسی به‌ همراه نداشته و هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، شباهت‌های بیشتری میان این طرح و "دستور کار آزادی" که طرح نه‌ چندان تکنولوژیک جرج بوش برای دموکراتیزاسیون خاورمیانه بود، هویدا می‌شود. تلاش خانم کلینتون باعث تولید تیترهای شیک و جذاب خبری شد و بحث‌های گسترده و ‌گاه مفیدی در فضای مجازی برانگیخت، اما نتیجه‌بخش نبود و نمی‌توان دستاورد یا دستاوردهایی برای آن برشمرد.

                                                          . . .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , جنجالی , اخبار , ایران , جهان , سیاسی , ,
برچسب‌ها: فضای مجازی , امریکا , آزادی اینترنت ,
تاریخ : 14 اسفند 1394
نویسنده : باصر

رهبران مقاومت فلسطینی در پی برقراری آتش بس نامحدود در اظهاراتی بر پیروزی مقاومت در جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی تاکید ورزیدند.

- در پی توافق گروههای مقاومت و رژیم صهیونیستی که با میانجیگری مقامات مصری حاصل شد، آتش بس نامحدود از ساعت هفت امشب (20:30 به وقت تهران) در غزه آغاز شد.

 

جشن مردم فلسطین و لبنان

در پی آغاز آتش بس نامحدود در غزه مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری به جشن و پایکوبی پرداختند. فلسطینیها به ویژه در غزه تاکید دارند پذیرش شرایط آتش بس توسط رژیم صهیونیستی پس از گذشت 51 روز از تجاوزات همه جانبه علیه غزه، پیروزی مقاومت محسوب می شود، به ویژه اینکه در این جنگ صهیونیستها هیچ دستاورد قابل ذکری غیر از کشتار زنان و کودکان فلسطینی نداشته اند.


همچنین مردم لبنان به ویژه در اردوگاه های آوارگان فلسطینی عین الحلوه... در ادامه مطلب
...

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عکس , مذهبی , اجتماعی , اخبار , جهان , سیاسی , ,
برچسب‌ها: دانلود , رایگان , غزه , محاصره ,

آخرین مطالب

/
نگاه متفاوت به تازه های ایران و جهان